دوره آیلتس چیست؟

معرفی آموزشگاه زبان

دوره آیلتس چیست؟

۴ بازديد
آیلتس! کلاس آیلتس! آیلتس را شبیه سازی کنید! آیلتس 9! آیلتس آکادمیک و جنرال! همه ما سال ها و سال ها این جملات را می شنویم، آنها را روی بیلبوردهای خیابان ها و بنرهای اینترنتی می بینیم و حتی اگر درگیر این موضوع نبوده ایم، باید افرادی را در همسایگی خود بشناسیم که به دنبال مهاجرت یا مهاجرت هستند. در غیر این صورت. مدرک آیلتس بوده یا هست.

ما مطمئن هستیم که شما اطلاعات زیادی در مورد آیلتس دارید و به همین دلیل است که این مقاله را می خوانید. با این حال، در این مقاله و مقاله های بعدی، می خواهیم به طور کامل توضیح دهیم که آیلتس چیست، برای چه کسانی مفید است، چگونه به آن نزدیک شویم، چگونه نمره را محاسبه کنیم و بسیاری از موضوعات دیگر. امیدواریم موضوعات مطرح شده بتوانند به برخی از سوالات شما پاسخ دهند. پس با ما همراه باشید!

آیلتس چیست؟
آنچه بسیاری از ما می دانیم این است که آیلتس یک آزمون معتبر بین المللی زبان انگلیسی است. آیلتس مخفف International English Language Testing System به معنی «سیستم بین المللی آزمون زبان انگلیسی» است. آیلتس توسط شورای معتبر بریتانیا، بخش ارزیابی زبان انگلیسی دانشگاه کمبریج و IDP استرالیا اداره می شود.

این آزمون برای افراد غیر انگلیسی زبان طراحی شده است که می خواهند در یک کشور یا منطقه انگلیسی زبان کار یا تحصیل کنند. این روزها داشتن مدرک آیلتس با نمره قابل قبول (معمولاً 6 یا بالاتر) یک ابزار ضروری برای ورود به موسسات آموزش عالی یا شرکت هایی است که از زبان انگلیسی به عنوان وسیله ای برای ارتباط بین فردی استفاده می کنند.

معیارهای انتخاب بهترین موسسات IELTS در ایران

از آنجا که شرایط متقاضیان آیلتس معمولا ویژه است، و مدت زمان اندکی برای شرکت در آزمون و گرفتن نتیجه شان وقت دارند، همچنین بحث کسب و کار میان می آید، پیدا کردن بهترین راهنما برای آنکه وقتتان هدر نرود کار سختی می شود. شما نیاز دارید مرکزی را پیدا کنید که از نظر اخلاقی، به فکر آن باشد که وقت و انرژی شما تلف نشود و کسب درآمد جزء اولویت های بعدی باشد. اما متاسفانه، بازار آموزش در ایران چنین نیست.بهترین آموزشگاه آیلتس

روزانه ده ها مورد از کسانی را می بینیم که بعد از خرج کردن ده ها میلیون تومان برای آموزش آیلتس، و ده ها میلیون دیگر برای شرکت در آزمون آیلتس، همچنان سر نمره ۶.۵ گیر کرده و به ۷ نمی رسند. برخی، خریدن مدرک آیلتس به فکرشان می زند که آن هم چاهیست عمیق تر از وضعیت کنونی شان. پس نتیجه می گیریم که باید در مسیری درست قدم بردارید و منابع خود را هدر ندهید. این مقاله برای همین نوشته شده است؛ خوب بخوانید و در تصمیم گیری خود دقت کنید.بهترین آموزشگاه زبان فرانسه

اما یافتن موسسات برتر IELTS کار ساده ای نیست. در زیر، به فاکتورهایی اشاره می کنیم که تقریبا همگی شان برای انتخاب بهترین موسسات آیلتس نقش پررنگی داشته و نیازمند بررسی هستند.

وقت آن می رسد که به سراغ بهترین موسسات IELTS و بهترین آموزشگاه های آیلتس سال حاضر برویم. این لیست چند بار در سال ویرایش شده و عملکرد این موسسات با توجه به فاکتور های زیر مورد ارزیابی قرار می گیرد.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.